söndag och snart måndag

Ja då va helgen snart över då! I dag har vi varit och storhandlat gött att ha det gjort. Nu sitter ja på jobbet för som sagt va det är lite kaos här. Chefen är och super och Karins mamma ligger på sjukhus och det finns ingen annan än jag som kan hoppa in. Men va gör man inte en vaker dag så kanske det är jag som behöver hjälp. Vart blev det fina vädret av???? När jag kommer hem från jopbbet börjar min teve kväll och efter det så måste jag betala räkningarna, jag hatar det tänk om man bara kunde få behålla allt istället! Min dotter är fortfarande inte bra så jag får börja jobba när Henrik kommer hem i morgon skulle ju igentligen ha jobbat dagen men men jag får väl va glad för att ingen annan av hos har fått magsjukan i alla fall. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0