sol sol sol

Man blir så pigg! I dag har jag och barna varit ute hela förmiddagen Gittan va barnvakt en liten stund medans jag och mamma tog den vanliga turen. Alla frågar om jag mäter mig men varför ska jag göra det för att jag sen ska kunna skryta eller???? När jag väl går ner i vikt så tror jag nog att jag känner det eller så lär det synas på vågen eller??? Innan jag lämna barna så hämtade jag Jenny som är hemma på besök när jag släppt av barna åkte jag och sola Jenny väntade för sen följde hon med hem hållde mig sällskap medans jag gjorde mig iordning körde hem henne innan jag börja jobba. Nu sitter jag här och försöker kolla på bänkar och lite sånt på Ikea som jag ska ha nere i källaren nackdelen är att det inte är raka väggar där nere så jag vet inte vad som går bäst.
Hocky i dag då undrar hur det går!

Ha en bra kväll på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0