sol sol sol

Härliga sol.. synd bara att man måste jobba.
Idag kommer det tre pallar med varor och jag är glad för varje timme som går och att dom inte har kommit än!
När jag har hämtat barnen i dag så tror jag att vi ska åka och köpa glass mumms
Jag har inte varit så mycket för glass men nu har jag fått smak på det.. har provat nästa alla nya! I går när jag gick och la mig så fick jag för mig massa grejer typ att det skulle komma någon utanför fönstret och att någon skulle bryta sig in, jag har aldrig såna tankar när Henrik är hemma så det ska bli gött när han kommer hem i kväll så jag kan slappna av hahaha
Tror jag måste be någon kolla mig i hårbotten för det känns som om det kryper hela tiden jag har inte löss men funderar på om jag kan ha fått kattloppor. Katterna ligger ofta vid mitt huvud!
Är det någon som vet hur man kan se om man har det???? Det är ju inte derekt så jag ser att det hoppar ; ) kan va inbildning också! Det är samma sak när man ser en fästing och det börjar klia över hela kroppen och man får för sig att man har en fästing på sig  jaja.
 
Ha en bra dag på er ni som får va ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0