Snart fredag

Ja nu är det bara en dag kvar... härligt. Fick inte skattebeskedet i dag heller så jag gick in på nätet och kollade och jag trodde jag skulle trilla av pinnen.. är nog fortfarande chockad men jävligt glad! Nu kanske jag får en altan till sommaren ändå inte helt fel. Sen så blir det nog att vi åker till något roligt ställe med barna mer än till sommarland alltså.
Hoppas Henrik också får tillbaka mycket. Det tråkiga är ju bara att vi inte får det förrän i augusti men vi får väl låna av lånet så länge om det finns något kvar där när övervåningen är färdig.
Med posten kom det även lite mer pengar att leva för den här månade och det säger vi inte nej till hahaha
Dagen har med andra ord varit rätt bra.
Vi tog en promenad med barnen förrut och gick upp i skogen William stortrivdes. När vi kom hem drog jag igång ute i trädgården lite åååå det är så roligt synd bara att jag va tvungen att slut och åka till jobbet.
I morgon ska jag laga go mat och titta på hocky jag ser mest fram emot maten. Men innan maten får det nog bli en sväng till solariet med Åsa.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0