Själv

Nu sitter jag här själv barna sover sedan ett tag och Henrik är på kurs i Köping. Vissa har det bra och sover på hotell.
Jag har inte skrivit på en vecka nu men det har inte hänt så mycket faktiskt har varit sjuk sedan i torsdags och jag mår fortfarande inte så bra, har inte varit in på datorn på hela helgen faktiskt det här är första gången sen i torsdags.
LIte snabb info om veckan som gått

Onsdag
Jag och William va in till centralsjukhuset för att kolla hörseln på honom. Det visade sig att William har vätska bakom bege trumhinnorna så han kommer att få operera in rör inom kort. Ett vanligt ingrep men det känns ändå jobbigt att min lilla fis ska få gå igenom det. Det är jobbigt att dom ska söva honom!

Torsdag
Började jobba 12:00 gick hem vid 18:00 intog soffan.

Fredag
Körde barnen till dagis  hade tänkt köra dom senare men eftersom Natalie vaknade 06:50 så körde jag iväg dom tidigt ändå, åkte hem och intog soffan.

Lördag
Henrik va ute med barnen och jag va ute i intervaler eftersom jag fick svettningar så fort jag gjorde något.

Söndag
Va in en snabbis till Bervik för Williams jacka hade gått sönder va tvungen att byta men det fanns ingen så klart. Hem igen och intog soffan.

Måndag
Mådde fortfarande inget bra så jag blev hemma  kände mig bättre men inte bra!

Tisdag
IDAG gick jag till jobbet ändå jag kan ju inte va hemma i evigheter heller! Jag längta efter Henrik jag hatar när han är borta kan knappt sova utan honom.

Snabb info!

Go natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0