premiären

I går när jag kom hem va Johnnie och Melwin här så på kvällen blev det premiär grillningen. Det va SÅ gott!
Efter jobbet i dag så va vi och köpte  en begagnad cykel till William han behövde en större. Han är ju bara för duktig.
Förra sommaren lärde han sig cykla utan stödhjul och nu har han en 16 tum och cyklar på. Jag är så stolt!!!
När Natalie hade lagt sig så satt jag och William och kolla på teve när jag helt plötsligt hörde en smäll men det va inget mer med det sen efter ca 10-15 minuter så hör jag hur toalett dörren stänger sig jag kollar ut i hallen och där står Natalie hon hade hoppat ur sängen. Hon gjorde det igen sen och ramla och slog sig rätt mycket så Henrik bar in Williams säng.
Nu sover hon så gott! Min älskling har blivit stor eller ja bege två har blivit stora. Älskar er!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0