Påsklov

Tänk om man kunde säga att man har påsklov men man har ju inte det när man jobbar i butik! I går va jag in till stan och shoppa lås gud va roligt jag fick tag på ett par jeans och en tröja sen blev det en väska och en plånbok blev lite till barnen också som vanligt kan bara inte låta bli. I kväll ska jag mysa med några vänner, vi hade först tänk att grilla men det är ju inget fint väder så vi ska äta godis och stri istället. Jag äter inte godis men i kväll ska jag gör ett undantag mums därför sa jag till alla att vi är tvungna att dela med oss hahaha.
JAG SER SOLEN nej den försvann igen. Efter jobbet ska jag åka och färga ögonbryna härligt har ringt runt till nästan alla här i fif men ingen hade tid men tillslut så fick jag tag på en som kunde. Får nog åka hem och städa sen om det ska komma folk Henrik ska inte va hemma på hela kvällen så jag för ingen hjälp heller. Han ska upp och hjälpa pappa i dag igen men han hinner säkert va med en stund senare.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0