Måndag härliga måndag..

Det blir inte så mycket skrivet på helgen. har jag märkt. Kan inte säga att jag kommer att bli bättre heller för då skulle jag ljuga. På fredag efter jobbet så åkte jag och William och handlade sen blev det inte så mycket mer förutom att jag lagade min gooooa mat mums. Drack lite öl oxå! På lördag efter frukost gick jag ut och gick med mamma sen efter det åkte jag och sola underbart. När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle få besök så det va bara att börja städa undan alla leksaker när jag va färdig så kom pappa och patrik det hade jag inte räknat med trodde dom skulle komma hem på kvällen men så va inte fallet. Efter en stund dök besöket upp Henriks kompis Chrille och hans flickvän Hannah. Och som vanligt när man får besök alla kommer samtidigt och alla åker samtidigt hahaha
Va ute resten av dagen med barnen för det va så skönt väder.
På söndag va jag och mamma ute och gick på morgonen sen åkte jag och barna bil upp till pappa medans Henrik tog fyrhjulingen.
Henrik och pappa skulle hålla på i skogen, det blev lite tråkigt där uppe så jag tog med mig barna och brorsan och åkte hem. William och Patrik va ute och lekte och cykla medans jag va inne och försökte få Natalie att sova, efter ett tag så somna Natalie och då intog jag soffan en liten stund tills dom kom in. När klockan va 19:45 hade Henrik fortfarande inte kommit hem så jag ringde pappa och fråga vad dom höll på med men Herik hade tydligen åkt för över en timme sedan så jag ringde honom jo men då hade ju han fått bensin stopp och hade inga pengar att ringa för så han hade dragit fyrhjulingen i 50 minuter gissa om han blev glad när jag ringde. Åkte till jobbet och köpte bensin till honom medans brorsan passa barnen sen skulle jag köra hem Patrik så det blev en hel del åkande i går.
I dag har det varit så underbart väder... gick inte ut så tidigt idag för jag hade massa samtal att ring vid 10:30 dök mamma och Gittan upp så vi gick ut så barna fick leka av sig lite, när jag hade kört barna till dagis så bar det i väg på en promenad med mamma igen. Nu sitter jag här på jobbet och har inte så lång tid  kvar typ en timme sen drar jag hem.
Mycket information på en gång men det blir så när man inte skriver på en hel helg.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0