Jobb jobb jobb

Är det inte för jälvligt att behöva jobba en sån här dag, det tycker i alla fall jag! När jag hade ätit frukost så drog jag iväg och sola med Åsa och när jag hade lämnat Natalie på dagis så åkte vi fort in till stan och lämna in deklarationen för lägenheten. William är fortfarande sjuk så han och Henrik fick följa med in. I går hade han 38,2 och i dag har han 39,1 är så trött på feber. Vi åt på macdonalds förrut inte bra men men.
Ja killar och tjejer i dag är det hocky och alla väntar med späning. Inte jag då för jag är inte så intresserad men tycker om stämningen och späningen när man tittar på det. Men det spelar ju ingen roll för jag sitter på jobbet och här kommer jag att bli sittnas : (
Till helgen ska jag ut och gå så det står härliga till måste ligga i om jag någon gång ska gå ner i vikt jag har gått ner lite men det räker inte långt.....
Jenny kommer hem till helgen och ska stanna i två veckor det ska bli roligt att träffa henne igen, får nog bli en tjej kväll tror jag. Hon bor i Norge så det bli inte så ofta man ses men jag kommer nog få se henne mer nu när jag bor i FiF.
 Fyra timmar kvar urrrrs

Börjar längta till påskmaten och påskmusten mums mums
Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0