Ingen sol...

Idag ser det inte ut som solen tänker sig fram. Tråkigt jag som jobbar dagen och tänkte ha en kväll ute i trägården.
Efter jobbet så ska mycket hinnas med ska ut och gå ska sola och sen ska jag till kil en sväng men det viktigaste i dag blir att få tag på påskkläder til barnen. I går fick jag reda på att det är påskparad i morgon jag sa att jag tyckte att det va kort varsel till svar fick jag att dom har det varje år jag hade lust att skrika jävla kärringjävel mina barn började här i september så hur fan skulle jag kunna veta det. I dag när jag kom så sa fröken att dom behöver ju inte ha några kläder men hålla är ni helt dumma i huvudet tror ni värkligen att jag vill se mitt barn gråta i morgon bara för att han inte har några kläder som alla andra har JÄVLA PUCKOOO! Barnas avd har bra fröknar också hellt klart men endel klarar jag hellt enkelt inte av. Så nu har jag fått hävt ur mig lite!
Vet inte vart jag ska börja leta jag köpte ju till Natalie för ett tag sen men det va för stort och jag kan ju inte sätta på William det för det ska ju va hatt och mustach på en liten kille.
Får ta och ringa farmor (barnas farmor) sen och se om hon har något.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0