Helgen

Ja som jag skrev i fredags så va det kalas det va trevligt och det blev några öl men mer än så blev det inte vi blev bjudna dit på lördagen om vi ville med ut. Lördagen va underbar jag va ute med barna medans Herik renoverade.
Det märks att William har blivit större för nu räkte det inte och gå till dom man känner för nu skulle han knacka dörr också. Vid två gick vi till mamma och åt mat de va så gött men det är tråkigt när det är hos någon annan för då blir det inga rester hahaha när vi hade ätit så blev det en öl och två öl ja ni förstår. På kvällen gjorde vi oss iordning och åkte till Sandra och Putte snälla Marie kom och hämta oss ; )
Det blev en trevlig kväll om man bortser från utelivet i stan för fy fan va tråkigt det är i stan egentligen, men like fan ska man dit. Nej tack vet jag för trevliga hemmafester...Jag och Herik drog rätt tidigt vi drog till burger king och åt mat efter det så tog vi natt bussen hem och den resan vill jag inte ens gå in på : (    eftesom bussen går skived sidan så fick jag min promenad som inte blev av på dagen.
Gårdagen va också helt underbar förrutom huvudvärken vi va ute hela dagen med barna på förrmiddagen tog vi en liten cykel tur till lekparken när vi kom tillbaks  krattade jag  löv och Henrik rev altanen. Vid tre tiden åkte vi hem till Birgit för att få mat, när vi hade ätit så höll jag på att somna för då kom all trötthet som kommer av en kväll ute.
Nu sitter jag på jobbet igen men det är två timmar mindre idag i alla fall eftersom det är röd dag. När jag slutar sen så skulle nog Johnnie komma på besök och är det fint väder i kväll så ska vi grilla med Åsa m familj.
Så nu har ni fått helgen i stora drag så nu ska jag läs tidningen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0